- 0
Namron Zigbee LED Dimmer TW (1402768) - Problemer med Tunable White og Adaptive Lighting / Circadian Lighting
-
Lignende innhold
-
Zigbee Dimmer - Finnes det med direct-binding, fast strømtilkobling uten behov for noen last tilknyttet?
Av Thor Storm,
- 1 svar
- 64 visninger
-
- 2 svar
- 125 visninger
-
- 1 svar
- 119 visninger
-
- 0 svar
- 312 visninger
-
- 0 svar
- 512 visninger
-
Spørsmål
sinus
Hei!
Jeg har gått til innkjøp av 3stk tunable white dimmere med zigbee (1402768). To av disse går til namron tw driver + namron cob led tw (lys over kjøkkenbenk), og den siste går til 4stk tw downlights på badet. Alle dimmerne blir brukt i Home Assistant med zigbee2mqtt, og firmware er oppgitt til å være 1.03 uten noen oppdatering tilgjengelig.
Hovedmotivasjonen for å kjøpe disse var å sette opp adaptiv lighting / circadian lighting her hjemme. Kort oppsummert så har jeg satt det opp slik at zigbee controlleren ved jevne mellomrom forteller lyskildene/dimmerne hvilken lysstyrke de skal ha, samt hvilken fargetemperatur de skal ha. Dette er vel også et av salgsargumentene ved hele Tunable White serien til Namron.
Jeg har derimot en del problemer/utfordringer med disse dimmerne og stiller noen spørsmål her:
Setter stor pris på alle forslag, tilbakemeldinger eller annet. Hvis det er mer dere trenger fra meg så sitter jeg klar.
Sindre 🙂
0 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.