NilsG Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar (endret) Hei alle sammen, jeg ønsker å lage en vuggemaskin som vugger barnevogn frem og tilbake. Det finnes flere varianter som fås kjøpt ferdig: RocknStroll, BabyM, BabyBalanz, Sleepytroll, Rockit Baby Rocker, osv. Men har lyst å lage noe som jeg kan tune selv og reparere ved behov. Har noen av dere erfaring med å lage slike maskiner? Lineære aktuatorer eller servomotorer gode alternativ? Styring via ESP32? Tenker den kanskje bør være: Stille (med mindre støyen er av søvndyssende karakter), kostnadseffektiv og servicevennlig. Og trygg! Gjerne gå på nettspenning via strømadapter (blir nok mest brukt hjemme) Hvilke løsninger vil dere anbefale? Slenger med noen bilder av ting jeg fant på nett Fant en rimelig lineær aktuator på Aliexpress, kan noe sånt være brukende? https://www.aliexpress.com/item/1005007129976485.html Endret 4. januar av NilsG Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.