ZoRaC Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 Har en del Fibaro Dimmer 2. Flere steder ønsker jeg forskjellig dim-nivå basert på tid på døgnet. Hvordan kan jeg få til at når man trykker på S1, så settes et spesifikt dimnivå i stedet for "last level"? For et event som trigger på bryteren vil vel føre til at lyset først blir "last level" og deretter trigger event som setter dimnivå? Siter
Moskus Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 Jeg tror rett og slett ikke du kan det. Men S2 kan vel brukes som en scene-kontroller, selv om jeg ikke kan så mye om det... Siter
ZoRaC Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Skrevet 24. februar 2017 1 time siden, Moskus skrev: Men S2 kan vel brukes som en scene-kontroller, selv om jeg ikke kan så mye om det... Dessverre er S2 assosiert med andre lys... Hmm... Siter
iceball Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 2 timer siden, Moskus skrev: Men S2 kan vel brukes som en scene-kontroller, selv om jeg ikke kan så mye om det... Iht. manual kan du styre scener fra både S1 og S2, men som sikkert kjent for mange etter hvert så fungerer det ikke i HS ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.