Sionic Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Hei! Ble solgt denne som om det skulle gå ann å koble mot hue. (har bridge) https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-kanalbryter-sort/4512773/Product.html?Event=grouplist Men får den ikke til å kobles eller bli funnet av Hue. Noen som har en guide på hvordan få denne til å virke mot hue? Eller vil den absolutt ikke kunne virke mot hue? Siter
0 Namron Namron - Pål Skrevet 20. januar Namron Skrevet 20. januar Hei! Denne enheten kan kobles opp i Hue sitt Zigbee nettverk, men du vil ikke finne noen spor av denne i appen. Enheten må også TouchLinkes opp mot enheter for å fungere. Skal man ha fullt utbytte av og det enkle oppsettet i FOH seksjonen av appen må man benytte en FOH bryter. Vi har dessverre ikke dette lenger i vårt Namron sortiment, men det finnes alternativer fra blandt annet Senic som du finner hos Elektroimportøren som smetter rett inn i Hue appen Siter
0 Eising Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) Jeg har fått disse til å virke helt uten problemer i Home Assistant med ZHA. Jeg har funnet to måter. Den ene krever en zigbee quirk, som man må legge inn. Jeg har bygget min egen her, og kan dele denne senere. Den andre måten fungerer bedre, og går på å lage zigbee grupper i ZHA (Z2M kan sikkert også dette) til de lamper du vil styre med hver knapp. På selve bryteren i ZHA (manage Zigbee Device) kan du da binde disse mot grupper på bryteren. Dette må ofte gjentas et par ganger er min erfaring, og gruppene er OnOff og Level Control virker det til. Endret 12. februar av Eising Siter
Spørsmål
Sionic
Hei!
Ble solgt denne som om det skulle gå ann å koble mot hue. (har bridge)
https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-kanalbryter-sort/4512773/Product.html?Event=grouplist
Men får den ikke til å kobles eller bli funnet av Hue.
Noen som har en guide på hvordan få denne til å virke mot hue?
Eller vil den absolutt ikke kunne virke mot hue?
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.