Moskus Skrevet 28. oktober 2016 Skrevet 28. oktober 2016 Det går raskere enn det gikk, de veldig-veldig lange ventetidene er borte. Men det fremdeles dessverre ikke raskt... Siter
Gjelsvik Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Kan dette ha noe med måten nytt inlegg lagres på er kodet? I gamle dager så var det bare et tekstfelt som ble sendt via POST. Her ser det ut som at nettleseren henger veldig i det det står "saving..." på "Submit reply" knappen. Siter
iblis Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Vi tror feilen kan være e-post serveren vi har brukt. I dag har jeg byttet over til SparkPost isteden for lokal SMTP tjener. Hadde vært fint om dere kunne komme med tilbakemeldinger om det går like tregt å svare på store emner. Siter
Moskus Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Ser ut til å fungere bra nå, iallfall mye, MYE bedre! Siter
Evelen Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 (endret) test EDIT: tok ca 2 sekunder, veldig mye kortere tid enn før Endret 3. februar 2017 av Evelen 1 Siter
ZoRaC Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, iblis skrev: I dag har jeg byttet over til SparkPost isteden for lokal SMTP tjener. Aha, det forklarer hvorfor alle e-postvarsel nå havner i "reklame"-mappen til Gmail i stedet for "Primær"-mappen. Siter
iblis Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 8 minutter siden, ZoRaC skrev: Aha, det forklarer hvorfor alle e-postvarsel nå havner i "reklame"-mappen til Gmail i stedet for "Primær"-mappen. Det er jo ikke et godt tegn?? Er det andre som opplever dette eller gjelder dette kun Google sin spam policy i Gmail? Siter
Merko Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Fungerer bedre nå ja. Endret 3. februar 2017 av Merko 1 Siter
iblis Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 Nå som det har gått noen dager med testing har jeg enda ikke opplevd en merkbar delay når man svarer slik vi hadde tidligere. Har dere samme inntrykk? Kan vi sette denne saken som løst? 1 Siter
Moskus Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 5 minutter siden, iblis skrev: Har dere samme inntrykk? Jepp. Det har vært fantastisk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.