Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan dette ha noe med måten nytt inlegg lagres på er kodet?

I gamle dager så var det bare et tekstfelt som ble sendt via POST. Her ser det ut som at nettleseren henger veldig i det det står "saving..." på "Submit reply" knappen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi tror feilen kan være e-post serveren vi har brukt. I dag har jeg byttet over til SparkPost isteden for lokal SMTP tjener. 

Hadde vært fint om dere kunne komme med tilbakemeldinger om det går like tregt å svare på store emner. 

Skrevet
2 timer siden, iblis skrev:

I dag har jeg byttet over til SparkPost isteden for lokal SMTP tjener. 

Aha, det forklarer hvorfor alle e-postvarsel nå havner i "reklame"-mappen til Gmail i stedet for "Primær"-mappen. 

Skrevet
8 minutter siden, ZoRaC skrev:

Aha, det forklarer hvorfor alle e-postvarsel nå havner i "reklame"-mappen til Gmail i stedet for "Primær"-mappen. 

Det er jo ikke et godt tegn?? :( 

Er det andre som opplever dette eller gjelder dette kun Google sin spam policy i Gmail?

Skrevet

Nå som det har gått noen dager med testing har jeg enda ikke opplevd en merkbar delay når man svarer slik vi hadde tidligere. Har dere samme inntrykk?

Kan vi sette denne saken som løst?

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.