Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Spørsmål

Skrevet

Da skal jeg i gang med å pusse opp ny leilighet.

Har frem til nå brukt homey, men nå har jeg en elektriker som pusher på for plejd.

Så vidt jeg vet så blir det et lukket system og kun for lys og varme som de nå har kommet med. Det betyr at jeg mister universet til Homey med alle mulige gardiner, automatasjoner, osv?

Tanker / innspill?

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

Takbokser som vanlige lamper.

Men fordel er at jeg har ekstra ledning liggende par steder i taket, så kan alltids lage nye hull, fiske ut ledningen og montere ny boks uten å måtte ødelegge vegg og tak hver gang.

• 0
Skrevet
mjh skrev (1 minutt siden):

Takbokser som vanlige lamper.

Men fordel er at jeg har ekstra ledning liggende par steder i taket, så kan alltids lage nye hull, fiske ut ledningen og montere ny boks uten å måtte ødelegge vegg og tak hver gang.

interessant. da blir det mye hull i taket, men spennende å høre.
Da kjører jeg heller alt i sikringsskapet.

• 0
Skrevet

Løsningen @mjh beskriver funker den, men er ikke fan av løsningen selv.

foretrekker å dra rør fra hver sone til kablede (smarte) dimmere.

Har gjort det i stua jeg renoverer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.