Erling Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 10 år gammel Villavent, slik std. sak med uttrekk for vifte og lys i bakkant. Relativt åpent der bak, kan jeg bare koble på en Fibaro-bryter på strømmen og la den "originale" bryteren stå på hele tiden? Må være noen her inne som også glemmer det lyset! Siter
Gaute Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 Ja, går fint å gjøre det slik. Har selv bare satt på en plug-in modul på hele vifta (på støpselet) og lar bryteren til lyset stå på hele tiden, slik som du sa. Så er det bare å trykke på vifte-knappen når vifta skal på, lyset er uansett alltid på når vifta skal være på. 1 Siter
Erling Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Skrevet 24. februar 2017 Takk, da gjør jeg det, dvs. elektrikeren. Tenkte selv på å koble ut "alt" men det syntes leverandøren var en dårlig ide. ? Kjøkken, vaskerom og bad på samme løsning. Siter
Moskus Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 En kamerat av meg koblet ut hele sulamitten en time etter godnatt ble aktivert, for da var det lettere å sovne. Men hvis det bare er lyset, så kapp ledningen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.