Per Andre Bert Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Har et par Namron Zigbee Multisensorer satt opp i huset. Rapporterer bra og virker forsåvdt som de skal, men skulle justert ned deteksjonsområde på den ene. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Har integrert dem i Home Assistant / Z2M Siter
0 cogliostrio Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Jeg har ingen zigbee PIR selv, men jeg vil anta at du må inn i z2m GUIen. Hvis du der trykker på PIR enheten din, så kan du mest sannsynlig velge setting eller setting (specific). Ville tro dette er den beste plassen å kikke. Det er vel ikke deteksjons området man typisk kan justere på en PIR, men sensitiviteten. Siter
0 Per Andre Bert Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar (endret) takk for svar; dette står i manualen til Multisensoren: Igangkjøring Zigbee3.0-kompatible lysstyringssystemer og støttede IEEE 802.15.4-baserte kontrollplattformer brukes for hele arrangementet. Justeringer kan gjøres for bevegelsesfølsomhet, deteksjonsområde, tidsforsinkelse og dagslysterskel ved å bruke passende gateway-administrasjonsprogramvare. Har ingen av disse valgene, har kun de under i Z2M: Endret 7. februar av Per Andre Bert Siter
0 Namron Namron - Pål Skrevet mandag kl 09:16 Namron Skrevet mandag kl 09:16 Hei! Vi har ikke laget integrasjonen mot Z2M, men i brukermanualen skal man kunne finne alt for å lage en driver for å stille disse parameterne på enheten Mvh Pål - Namron 4512770-Brukerveiledning-5.pdf Siter
Spørsmål
Per Andre Bert
Har et par Namron Zigbee Multisensorer satt opp i huset. Rapporterer bra og virker forsåvdt som de skal, men skulle justert ned deteksjonsområde på den ene. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Har integrert dem i Home Assistant / Z2M
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.