Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vurderer å sette opp en vindskjerm på hytta og er blitt anbefalt skjerm med motor. Og jeg ser ikke noe stort behov for å ha den fast tilkobblet strøm, den vil bare bli brukt i sommer-sesongen og da kan jeg bare sette ledningen i kontakten for å gi den strøm. Men jeg lurer likevel på om det er lurt å montere en Fibaro Roller Shutter og programmere den slik at skjermen stopper på riktig plass oppe og nede. Men hva skjer når jeg tar strømmer for 6-7 mnd over vinteren, må jeg da reprogrammere Fibaro på nytt? 

Alternativet, og kanskje det enkleste er kanskje å montere en vanlig markisebyter, men ender jeg kanskje opp med å måtte ha elektriker på besøk. Men det må jeg kanskje uansett? Er det noen som har noen erfaring og anbefaling fra tilsvarende arbeid? 

Endret av borg1n

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.