espenln Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hei, Jeg har en Telenor Wifi Router ii på hytta. Jeg får ekstern tilgang til denne via Telenor sitt grensesnitt, men jeg skulle gjerne visst hvilken ekstern ip-adresse denne har akkurat nå. Jeg klarer ikke å finne noen steder der dette fremkommer. Noen som vet? Siter
storeulv Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Kan du ikke se "WAN IP" eller lignende i ruterens innstillinger? Ekstern IP er angitt som WAN i en eller annen form/kombinasjon. Om dette ikke er mulig kan du fra nettet på hytta gå inn på https://whatismyipaddress.com/ og se ekstern IP der. Siter
espenln Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Nei, det er det jeg ikke finner. Mulig jeg er dårlig å lete, derfor jeg spør 🤷♂️😅 Ja, hadde jeg vært tilkoblet det nettet så hadde det ikke vært noe problem, men jeg er ikke det, og skulle gjerne fått tak i adressen nå 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.