Guahtdim Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg kom over en brukt FreshGarden på Finn og kjøpte den. Ulempen er at jeg ikke har noen manual og jeg ikke klarer å finne noe på nettet. Det ser ut som om det er ett rebranded produkt som er solgt mange andre steder. Noen som har manual/link til manual? Jeg er mest interresert i å vite hva lysene på toppen betyr. Det skiftes mellom blått, grønt og rødt når man trykker. Den ser ut til å fungere som den skal så jeg har ikke lyst til å skru den opp for å undersøke(ødelegge) den. Endret 7 timer siden av Guahtdim Siter
Guahtdim Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden (endret) Ser ut til at jeg løste denne selv. Tydeligvis en enhet som er blitt rebrandet flere steder "Artig" å se at rødt lys betyr at man bruker den som sengelampe. Mye rart folk finner på å putte inn i elektroniske enheter. Link til manual (ikke helt lik siden det bl.a. er snakk om NFC og app, men jeg antar at iallefall programmene for de forskjellige fargene er korrekt) https://www.manualslib.com/manual/2063353/Vilmorin-Vilma.html?page=4#manual Endret 4 timer siden av Guahtdim 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.