Guahtdim Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Jeg kom over en brukt FreshGarden på Finn og kjøpte den. Ulempen er at jeg ikke har noen manual og jeg ikke klarer å finne noe på nettet. Det ser ut som om det er ett rebranded produkt som er solgt mange andre steder. Noen som har manual/link til manual? Jeg er mest interresert i å vite hva lysene på toppen betyr. Det skiftes mellom blått, grønt og rødt når man trykker. Den ser ut til å fungere som den skal så jeg har ikke lyst til å skru den opp for å undersøke(ødelegge) den. Endret 3 timer siden av Guahtdim Siter
Guahtdim Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Ser ut til at jeg løste denne selv. Tydeligvis en enhet som er blitt rebrandet flere steder "Artig" å se at rødt lys betyr at man bruker den som sengelampe. Mye rart folk finner på å putte inn i elektroniske enheter. Link til manual (ikke helt lik siden det bl.a. er snakk om NFC og app, men jeg antar at iallefall programmene for de forskjellige fargene er korrekt) https://www.manualslib.com/manual/2063353/Vilmorin-Vilma.html?page=4#manual Endret 49 minutter siden av Guahtdim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.