Fermate Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Skrevet 24. mars 2017 7 minutter siden, Moskus skrev: Skuffa... Du må jo bli med ned selv... Siter
Fermate Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Skrevet 24. mars 2017 Ups kanskje jeg burde rekke flyet hjem.. vel takk for i år og til neste år blir det ikke så surt og kaldt ser det ut til 1 Siter
iblis Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Fermate skrev: Hva med å skrive en bok @iblis og @Moskus ? Denne boka har jeg Siter
Fermate Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Skrevet 24. mars 2017 Sushi er helt greit gjennom security kontrollen. Og mye berdre (og billigere) enn flyplass mat Siter
Asterix Skrevet 24. mars 2017 Skrevet 24. mars 2017 6 hours ago, Fermate said: Det er utrolig mye rart her I Paris finnes det en bar, 'le dernier bar avant la fin du monde' (den siste baren før verdens ende?) Som jeg anbefaler. Blant annet har de do som er utstyrt med sensor og skjerm. Skjermen presenterer din score dynamisk mens du tisser, litt som et videospill fra 90 tallet. Treffer du godt får du mange poeng! Jeg fikk tips at dette kunne faktisk være av nyte hjemme og ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.