Christoffer Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Hei! Har et samsung fryseskap med wifi og som kommer opp i samsung smartthings. Hvordan kan jeg få det inn i home assistant? Må jeg ha en ekstra hub? Mvh Christoffer Siter
ArnsteinL Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Har du prøvd integrasjonen? https://www.home-assistant.io/integrations/smartthings 1 Siter
Christoffer Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Det var korrekt integrasjon. Jeg prøvde noen andre men de virket å kreve en hub. Takk! Siter
VikingOy Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Christoffer skrev (4 timer siden): Har et samsung fryseskap med wifi og som kommer opp i samsung smartthings. Hvordan kan jeg få det inn i home assistant? Må jeg ha en ekstra hub? Jeg vet ikke hva du mener med "kommer opp i Samsung SmartThings" ?!? Menom du installere SmartThings integrasjonen i Home Assistant så vil/skal alle SMartThings-kompatible enheter som er logget på i ditt LAN dukke opp automatisk som Devices i integrasjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.