GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.😊

Har 3 stk Ipad med HSTouch.  NĂ„r jeg starter HST, er alt OK.  Hvis jeg sĂ„ "legger" ned HS med hjem-knappen eller om f.eks Wifi faller ut og de skal reconnecte, vrir skjermen seg 90 grader etter at HST har startet.   MĂ„ da "drepe" HST og restarte den sĂ„ er alt OK.  Men dette skjer kun pĂ„ Ipad 9,7 og 10,2 og da uavhengig om den kjĂžrer HST 3/4   (ikke Ipad 4 som er eldst)  Har testet med forskjellige opplĂžsninger i HS designer, men ingenting hjelper.  (og ja, jeg har lĂ„st retningen pĂ„ skjerm pĂ„ Ipad😜)

(SW er Homeseer 4)

Vet ikke om dette er et Ipad problem eller HS problem, men er kun med HS dette skjer.

- Ipad 9,7   5.gen  (HST 4)

- Ipad 10,2  7.gen  (HST 3)

- Ipad 4                 (HST 3)

Noen som har en ide eller har vĂŠrt borti lignende??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.