Christian Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Er det mulig å endre label på en text box basert på en annen boks. Eksempelvis : if label001 = "stue" then label004 = "taklampe" end if Siter
Moskus Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Det er mulig jeg er litt på tynn is, men jeg trodde ikke det var mulig å bruke label.text som variabler i script. Du burde heller lagre variablene i HomeSeer, og så bruke scriptet til å oppdatere HStouch etterpå. 1 Siter
Christian Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Skrevet 28. februar 2017 Hvordan får jeg da skrevet variabelen inn i hstouch ?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Du kan f.eks. bruke en device og sette opp status tracking på den i HStouch. Siter
Christian Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Skrevet 28. februar 2017 Ja, sånn ja. Jeg tenkte at om jeg trykket på Stue, så skulle jeg endre oversikten i Touch til Stue, så skulle jeg hente dette ut i ett script, og deretter si at dersom oversikriften er Stue, så skal en annen tekstboks hete taklampe, osv.. Siter
Christian Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Skrevet 28. februar 2017 Tenkte å spare plass på telefonen da .. Siter
Moskus Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 5 minutter siden, Christian skrev: Tenkte å spare plass på telefonen da .. Mye scripting for å spare et par kiloBytes... ? Det lar seg sikkert gjøre, men er ikke den veien jeg hadde gått selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.