torhaala Skrevet onsdag kl 10:53 Skrevet onsdag kl 10:53 Hei, sitter å vurderer om jeg skal bytte ut mine to IDLock 101 fra 2017 med 202 eller en Yale Doorman L3S. Hvordan er kvaliteten på de senere versjonene av IDLock (150/202)? Så en annen tråd med slitasjen på panelet, spesielt for de som hadde stått mye i solen (ikke tilfellet for min del). På min 101 flasset den hvite pulverlakkeringen på håndtakene av relativt tidlig og de er blitt ganske løse over tid. Mvh, Tor Siter
Moskus Skrevet onsdag kl 13:07 Skrevet onsdag kl 13:07 Min IDlock 150 har stått ute i en sørvendt fasade siden 2019. Kan knapt se det på den. 🙂 1 Siter
torhaala Skrevet onsdag kl 16:13 Forfatter Skrevet onsdag kl 16:13 2 hours ago, Moskus said: Min IDlock 150 har stått ute i en sørvendt fasade siden 2019. Kan knapt se det på den. 🙂 Så bra - dette ville blitt sørvendt også. Fristet med IDLock såfremt kvaliteten er utbedret ift den første versjonen. Får du byttet/satt individuelle koder via zwave kommandoer? Og slettet/lagt til en og en RFID brikke? På 101 versjonen er det alle ut på en gang, så må de leses inn en etter en. Siter
Moskus Skrevet onsdag kl 20:46 Skrevet onsdag kl 20:46 Ingen problemer med å sette individuelle koder. Men brikker bruker vi ikke (noe av poenget med en smartlås er jo å slippe nøkler 😉), så det kan jeg ikke si noe om. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.