christbj Skrevet i går, 06:23 Skrevet i går, 06:23 Jeg har lagt inn en “function request” for Home Assistant: https://community.home-assistant.io/t/smart-release-notes/877151 Kortversjonen er at jeg ønsker en funksjon som filtrerer release notes og kun viser det som er relevant for mitt system. Støtter du denne tanken så klikk på lenken over og stem på mitt forslag (krever registrert bruker for å stemme). Siter
VikingOy Skrevet i går, 06:34 Skrevet i går, 06:34 Jeg er ikke så sikker på om dette er en god ide (selv om det kanskje lar seg gjennomføre). Selv har jeg ved flere anledninger droppet integrasjoner jeg egentlig ønsker meg fordi testing viste at de ikke fungerte slik jeg trodde/ønsket og jeg har derfor fjernet de igjen. Når jeg så i en senere release not ser at det jeg savnet er blitt fikset, så prøver jeg på nytt. Denne informasjonen hadde jeg gått glipp av dersom release notes kun skulle vises for integrasjoner jeg faktisk har installert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.