DiderikFrom Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 10 hours ago, psv021 said: rullegardin_hjul_innerst.stl rullegardin_hjul_ytterst_0.7cm_overheng.stl Tøft! Har du tegnet dette selv? ? Siter
Moskus Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 11 timer siden, psv021 skrev: Deg? Meg? Det er forøvrig din feil at jeg begynte med tapen i det hele tatt! Her er begge delene, passer til mine Kirsch-gardiner (35 mm indre radius på røret). rullegardin_hjul_innerst.stl rullegardin_hjul_ytterst_0.7cm_overheng.stl Glimrende! Ja, jeg har gått bort fra tape-løsningen selv. Det fungerer vesentlig bedre hvis du hadde lagt inn et par O-ringer under, men det beste er en skikkelig adapter som du har her. Jeg kjøpte fra m.nu, men en ivrig unge hang i en så jeg må ha en ny. Kan jo heller skrive en ut! 1 Siter
psv021 Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, DiderikFrom skrev: Tøft! Har du tegnet dette selv? Sketchup + STL extension for å eksportere til STL. Siter
psv021 Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 m.nu fører ikke deler til så store gardiner, dessverre. Det var også det største problemet med tape - gardinene ble for tunge. Greit om vinteren, men når solen stod på begynte tapen å mykne. Dette er lystette 3x2.5 m gardiner. Hadde nok vært bedre med noen ringer ja Siter
Odd Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Ikke noe jeg har kjøpt, men som jeg har bra lyst til å kjøpe: Når går jeg rundt og håper at min "gamle" støvsuger robot skal dø.https://developers.neatorobotics.com/ Ser for meg en med påmontert tråløskamra som tusler rundt på områder den ikke lenger kjører seg fast på. Siter
LenothX90 Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 ble litt snoping siste 2 ukene. Tibber kom med Heatit-termostater til 1199, så da ble det 3 av de, selv om det er 1gen. og en fibaro plugg. og en Doorman, med Verisure modul. og en ekstra RPI som ramla oppi handlekorga et svakt øyeblikk. Siter
Erling Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Kjøpt på tilbud hos Clas før påske, pakket opp i dag. Happy. 2 Siter
Bullhill Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Kan ikke si at jeg har kjøpt det selv, men kom over ett spennende prosjekt i en youtube video idag https://github.com/Edzelf/ESP32-Radio Internettradio med mulighet for MQTT tilkobling. Siter
Knutarn Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Har ikke kjøpt noe men har bestilt: 1x FIBARO Universal binærsensor Fra ACDCElektro.no // Til og gjøre ringeklokka mi smart 2x Rullegardin motorer til stua Fra ACDCElektro.no 2x Rullegardiner fra IKEA og div ledninger fra elektroimportøren.no Så håper og få alt i morgene eller på tirsdag Siter
clio75 Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Ikke kjøp i dag, men montert på fredag. 2x aeton Strømmålere https://www.eldirekte.no/aeotec-strom-maler-3fas-60a-z-wave/cat-p/c1000616/p10637336 Da er det bare å ta imot tips på hvordan få oversikt over forbruket i huset. Siter
Salvesen Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, clio75 skrev: Ikke kjøp i dag, men montert på fredag. 2x aeton Strømmålere https://www.eldirekte.no/aeotec-strom-maler-3fas-60a-z-wave/cat-p/c1000616/p10637336 Da er det bare å ta imot tips på hvordan få oversikt over forbruket i huset. får du ikke det ut av disse da?:p Siter
clio75 Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Just now, Salvesen said: får du ikke det ut av disse da?:p Øyeblikksbildet i alle fall. pluss at de har noen kwH tellere som kan resettes. Men kunne tenkte meg litt mer muligheter for statistikk, fordeling mellom dager/timer/år. Siter
Salvesen Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, clio75 skrev: Øyeblikksbildet i alle fall. pluss at de har noen kwH tellere som kan resettes. Men kunne tenkte meg litt mer muligheter for statistikk, fordeling mellom dager/timer/år. Device history er en fin plass å starte Siter
clio75 Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 (endret) 4 minutes ago, Salvesen said: Device history er en fin plass å starte TAkk for tips Tenkte kanskje se forbruk mot temperatur ute også Endret 15. april 2018 av clio75 Siter
Evelen Skrevet 26. april 2018 Skrevet 26. april 2018 Kjøpte meg en Cocraft LXC DD18-2 drill i dag Så har jeg bestilt litt mer som jeg skal hente i butikk: - Cocraft LXC PP1840 batteri - Cocraft LXC JS18 stikksag - Cocraft LXC CS18 sirkelsag - Cocraft LXC SA18 slipemaskin Tilbud atm: https://www.clasohlson.com/no/campaign/co-lxc-lto-no Siter
Erling Skrevet 30. april 2018 Skrevet 30. april 2018 Klistrelapper og "terninger" på eBay. Leste bloggen til @Moskus - er det lenge til sola snur? ? 1 Siter
Frans Skrevet 30. april 2018 Skrevet 30. april 2018 Klistrelapper og "terninger" på eBay. Leste bloggen til [mention=2]Moskus[/mention] - er det lenge til sola snur? [emoji15]Har du link til klistrelappene? Skulle hatt selv men ikke funnet noen til fornuftig pris [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 30. april 2018 Skrevet 30. april 2018 3 minutter siden, Frans skrev: Har du link til klistrelappene? Skulle hatt selv men ikke funnet noen til fornuftig pris Dere må jo lese bloggen.. 1 Siter
Frans Skrevet 30. april 2018 Skrevet 30. april 2018 Ahh...det var slike klistrelapper. Grunne til jeg ikke leser slikt er at dette var jo utrolig unyttig og artig. Koster meg alt for mye penger å lese slikt ? 2 Siter
Christoffer Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 (endret) Ble en snartur til statene på jobb så da måtte jeg innom best buy for å handle litt, ville egentlig ha et par til men de hadde ikke mer. Endret 8. mai 2018 av Christoffer 2 Siter
Erling Skrevet 14. juni 2018 Skrevet 14. juni 2018 Nytt dashcam, ba Korea om å spare meg for tull og toll. Kreativt beskrivelse av innholdet. Det lønte seg ikke. Ærlinghet varer lengst. 7 Siter
iceball Skrevet 15. juni 2018 Skrevet 15. juni 2018 8 timer siden, Erling skrev: Nytt dashcam, ba Korea om å spare meg for tull og toll. Kreativt beskrivelse av innholdet. Det lønte seg ikke. Ærlinghet varer lengst. Hehe, hadde det i det minste stått sexleketøy så hadde de kanskje tatt det for god fisk at pakken var hard ? Siter
ZoRaC Skrevet 19. juni 2018 Skrevet 19. juni 2018 3 stk Swiid Inter. Visste at den hadde irriterende blått lys når påslått, men er det noen som har kommet på noe lurt for å dempe/fjerne det? Siter
petersv Skrevet 20. juni 2018 Skrevet 20. juni 2018 Svart eletrikerteip, eller svart neglelakk. Hvis du ikke kan skru det av i menyen da. Siter
Merko Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Hatt en stund, men tenkte jeg skulle dele her. Kjøpt slike "dobbelt sidig"-tape lignende greier som man kan henge opp alt mulig. Har også i bilen til mobilen Beste med dem er at man kan ta av og på tingen så mye man vil. Om "klisteret" skulle bli dårlig, så tar man det bare en liten runde under vann, tørk, så er den som ny igjen testet på en noenlunde tung 27" PC skjerm også 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.