Merko Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hehe, tror det blir litt tidlig og selge den billig nå.. pakka den opp i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilhansen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei Helt ny her, og første post! Aldri hatt noe smarthus (les: leilihet) men elsker automatikk og elektronikk, så har nå fått kjøpt inn: Fibaro startsett med homecenter lite 3 fibaro dimmermoduler 1 DC motorkontroller 2 motorer til rullegardiner Er nå klar til og være med dere på galskapen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasarus Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 12 timer siden, Evelen skrev: Bare morro dersom det faktisk fungerer greit. Fungerer heilt utmerka i HS3 = moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Tormann Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Bestilte startpakke Philips Hue 3x White & Ambience GU10 spotter + kontroller fra Apple Store, pluss 3 ekstra spotter for å ha i stua. Overrasket at det er gratis express levering via DHL fra Nederland. Fra Netonnet bestile jeg 1x dimmer, 1x white & ambience e27 og 1x farget led e27. Håper det blir en suksess! Endret 2. august 2016 av Jompa Tormann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 4 minutes ago, Jompa Tormann said: Bestilte startpakke Philips Hue 3x White & Ambience GU10 spotter + kontroller fra Apple, pluss 3 ekstra spotter for å ha i stua. Overrasket at det er gratis express levering via DHL fra Nederland. Fra Netonnet bestile jeg 1x dimmer, 1x white & ambience e27 og 1x farget led e27. Håper det blir en suksess! Hva for side i nederland bestilte du fra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Tormann Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) 3 minutter siden, Superzite skrev: Hva for side i nederland bestilte du fra ? Når du bestiller fra Apple Store blir pakken sendt som expresspakke fra Nederland med DHL (gratis frakt). 2 dagers leveringstid til Finnmark. Spent om det holder vann. Endret 2. august 2016 av Jompa Tormann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Microsoft Store har samme opplegget. De garanterer imidlertid ikke 2 dagers leveringstid, men det går vanligvis kortere tid å sende med UPS fra Nederland enn å bestille fra Oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 DHL er kjappe ja. Bestilte noe greier fra aliexpress til $40 (kina), fikk det motatt av DHL på under 24 timer, gratis frakt også. Eller når jeg kjøpte kamera til bilen fra sør korea, så tok det rett i overkant av 24 timer. imponerende. Her går det gjerne en dag eller 2 før pakken flytter seg fra postkontoret ned til terminalen som er et lite steinkast unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Tormann Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 17 timer siden, Moskus skrev: Microsoft Store har samme opplegget. De garanterer imidlertid ikke 2 dagers leveringstid, men det går vanligvis kortere tid å sende med UPS fra Nederland enn å bestille fra Oslo... Min pakke tok 16 timer å få levert til Finnmark. Imponert hvor effektivt det var Pakken fra Netonnet som jeg bestilte for en uke siden er enda ikke dukket opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Posten har dessverre til gode å imponere i det siste, men det gjelder forsåvidt også Postnord. Ingenting er perfekt. Men så koster DHL og UPS også en formue... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 DHL er billigere. spesielt fra utlandet. er somregel $15-30 i frakt. mtp frakttiden så er det en superdeal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronson Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Testing testing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Prøvde å finne en rimelig løsning for veggmontering av HSTouch-enheter, men det var lettere sagt enn gjort. Endte opp med å kjøpe et par slike: http://www.thepadtab.com De er jo mest beregnet for midlertidige monteringen, men vi får se hvordan det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg kjøpte veggfester på eBay. Men den kuleste monteringen var egentlig et tips fra @Fermate: Sugru + magneter: Sitter som støpt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 8 minutter siden, Moskus skrev: Men den kuleste monteringen var egentlig et tips fra @Fermate: Sugru + magneter: Sitter som støpt! Så rett og slett lime en magnet på veggen? Høres jo alt for enkelt (les: kjedelig) ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Tormann Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Kjøpe 2 stk ID-lock m/z-wave. For å komme over 10.000,- og få 10% rabatt, slengte jeg inn en aktuator (tenkt brukt til å kontrollere garasjeporten), og en fibaro dimmer for å teste. Endret 7. august 2016 av Jompa Tormann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, Moskus skrev: Jeg kjøpte veggfester på eBay. Men den kuleste monteringen var egentlig et tips fra @Fermate: Sugru + magneter: Sitter som støpt! Bruker selv borrelås Funker sikkert helt fint helt til jeg skal ta de ned igjen, da må jeg nok male veggen på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 hm vurderer en slik ID lock sak selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 I går ble det kjøpt inn 1 stk Easybulb/Milight WiFiBridge - http://shop.easybulb.com/easybulb-wifi-box-controller/ 2 stk Easybulb/Milight Round Dual White LED - http://shop.easybulb.com/easybulb-plus-round-dual-white-6w-led-light-bulb-energy-saving/ 1 stk Easybulb/Milight RGBW remote - http://shop.easybulb.com/easybulb-rgbw-remote/ Håpet er at RGBW fjernkontrollen kan lures til å styre Philips Hue pærene mine og en LED strip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronson Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, Lazarus skrev: Milight 4 timer siden, Lazarus skrev: I går ble det kjøpt inn 1 stk Easybulb/Milight WiFiBridge - http://shop.easybulb.com/easybulb-wifi-box-controller/ 2 stk Easybulb/Milight Round Dual White LED - http://shop.easybulb.com/easybulb-plus-round-dual-white-6w-led-light-bulb-energy-saving/ 1 stk Easybulb/Milight RGBW remote - http://shop.easybulb.com/easybulb-rgbw-remote/ Håpet er at RGBW fjernkontrollen kan lures til å styre Philips Hue pærene mine og en LED strip. Husk at dersom du bruker fjernkontrollen vil ikke hjemmeautomasjonsystemet ditt oppfatte dette og status vil dermed ikke bli korrekt (dersom du bryr deg om det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Husk at dersom du bruker fjernkontrollen vil ikke hjemmeautomasjonsystemet ditt oppfatte dette og status vil dermed ikke bli korrekt (dersom du bryr deg om det)Nårh... håpet var at gatewayen oppdaget når remote ble brukt... da ble det et bomkjøp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, Lazarus skrev: Nårh... håpet var at gatewayen oppdaget når remote ble brukt... da ble det et bomkjøp... Du kan eventuelt styre alt via systemet, fra mobiltelefonen eller noe. Ikke like handy som kontrollen da, menmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Du kan eventuelt styre alt via systemet, fra mobiltelefonen eller noe. Ikke like handy som kontrollen da, menmen.Pærene blir auansett styrt via systemet. Men hadde ønsket å bruke fjernkontrollen ettersom at kona har ønsket seg en fjernkontroll med fargevalg... men rapportering til systemet er viktig så jeg får lete etter en annen fjernkontroll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 33 minutter siden, Lazarus skrev: Pærene blir auansett styrt via systemet. Men hadde ønsket å bruke fjernkontrollen ettersom at kona har ønsket seg en fjernkontroll med fargevalg... men rapportering til systemet er viktig så jeg får lete etter en annen fjernkontroll... Siden du likevel sannsynligvis gå over til Z-wave for RGB om litt, så kan det hende at det er noe nytt på trappene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.