Christoffer Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hei! Hvilken strømforsyyning bruker dere til mikrokontrollere type ESP32 og ESP8266? Har et prosjekt med lekasjesensor som bruker en spenningsdeler og har nå prøvd alle 5V strømforsyningene jeg har i huset og alle har såpass med støy at analogsignalet inn på kontrolleren blir ustabilt og ubrukelig. Per nå har jeg en power bank som forsyner den og da er det stabilt og fint. Mvh Christoffer Siter
SveinHa Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Bruker som regel en eller annen standard USB sak, ikke opplevd problemer med det. Har en ESP32 som måler spenning og den ser veldig fin ut men er antagelig noe filtrert. Siter
ArnsteinL Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Bruker stort sett bare vanlige USB ladere, og har i grunnen ikke hatt noe problem med det. På ting som også trenger 12v har jeg brukt billige DC-DC convertere ned til 5v Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.