Erling Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html?WT.ac=Forside-pm_Kort-og-betaling_supertilbud_a1_nkop&WT.svl=Link De kjører disse tilbudene flere ganger i året. Krever DNB-sitt kort, jeg mener at butikkene kan søke slik at du kan bruke det umiddelbart. Lampehuset gir bedre rabatt men har noe høyere priser. Endret 1. mars 2017 av Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 20 + 30%? Det er vell bare 20% på expert eller er det noe jeg overser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Et øyeblikk siden, Salvesen skrev: 20 + 30%? Det er vell bare 20% på expert eller er det noe jeg overser? ENDRET, LAMPEHUSET HAR 30%. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Et øyeblikk siden, Erling skrev: ENDRET, LAMPEHUSET HAR 30%. Ah sånn ja Hm, kanskje det blir oppgradering av ikke farvede lys da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.