JKK Skrevet 17. april Skrevet 17. april Hei, Namron var vårt førstevalg når det gjelder å bytte ut 200 panelovner til våre møtehus her i Norge. Men, dere valgte å fase ut ovner under 1000W (med støtte for Zigbee for Homey Pro). Hvorfor gjorde dere det? Siter
0 Thomas Lundquist Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Skal jeg gjette så er det fordi de har hatt for mange returer. Av seks ovner har to blitt returnert og en til kommer sannsynligvis til å bli. De går i frø og lar seg til slutt ikke styre. Skal prøve fabrikkresette den som er på bærtur nå når jeg er tilbake på "hytta" de står i. De er ikke verdens smarteste heller, noe jeg tror jeg har skrevet om en plass her (og andre steder :=) tidligere. Andre har også vært innom det. Wifi-versjonen har PID-kontroll og virker smartere bortsett fra at det er Wifi og for alt jeg vet kun går via en eller annen skyløsning som er fullstendig uaktuell. Skulle gjerne sett den ovnversjonen med Zigbee og litt smartere kontrollpanel. (Er egentlig bare å flikke litt på firmware for å endre oppførsel). Jeg prøvde gi bort de gamle ovnene, noe jeg gudskjelov ikke fikk til uten videre så de ble lagret i kjelleren. Nå er de på vei tilbake, kontrollert av generist temperatursensor og IKEA Inspelning smartstøpsel. Ikke like pene og Futurehome har en tendens til å miste kontakt med sensorene i ny og ne, men alt i alt funker det bedre. Siter
Spørsmål
JKK
Hei,
Namron var vårt førstevalg når det gjelder å bytte ut 200 panelovner til våre møtehus her i Norge. Men, dere valgte å fase ut ovner under 1000W (med støtte for Zigbee for Homey Pro).
Hvorfor gjorde dere det?
0 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.