Karl Inge Eriksen Skrevet torsdag kl 17:52 Skrevet torsdag kl 17:52 Jeg har aktivert matter på en mill panelovn, men klarer ikke å legge den inn i Apple home. Hva må jeg gjøre for at den skal bli oppdaget? Siter
OlavT Skrevet fredag kl 09:43 Skrevet fredag kl 09:43 15 hours ago, Karl Inge Eriksen said: Jeg har aktivert matter på en mill panelovn, men klarer ikke å legge den inn i Apple home. Hva må jeg gjøre for at den skal bli oppdaget? Feilmelding? Siter
Karl Inge Eriksen Skrevet i går, 06:20 Forfatter Skrevet i går, 06:20 Jeg får noen ganger melding om at ovnen ikke blir funnet, andre ganger at utstyret jeg prøver å legge til ikke er sertifisert Siter
OlavT Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 9 hours ago, Karl Inge Eriksen said: Jeg får noen ganger melding om at ovnen ikke blir funnet, andre ganger at utstyret jeg prøver å legge til ikke er sertifisert Om du får melding om at utstyret ikke er sertifisert så skal du vel kunne legge til uansett ved å velge det i Apple Home appen? Det tyder i såfall på at det er en firmware versjon som ikke er sertifisert. Kanskje @servercookie har noe mer info om dette? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.