Hr Kotelett Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Når jeg registrerte meg, så kom det automatisk opp et profilbilde jeg har brukt for leeeenge siden på andre forum, og blant annet på Steam, et bilde fra tegneserien M. Så stusste litt på det, men regnte med det kanskje var en felles forum database eller noe sånt? Men nå ser eg at profilbilde mitt mangler, så skjedd en endring der? Eller har Mads Eriksen kommet og krevet profilbilde mitt fjernet siden jeg ikke nevner noe copyrights No bigga deal for å si det sånn ^^ Edit: Var vel gjerne gravatar som lå inne? Endret 19. mai 2016 av Hr Kotelett Siter
iblis Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 14 timer siden, Hr Kotelett skrev: Edit: Var vel gjerne gravatar som lå inne? Ja, det stemmer @Hr Kotelett. I et forsøk på å optimalisere sidene så har jeg deaktivert Gravatar da denne ga noen alarmer på Speed Optimize testen. Jeg var egentlig ikke klar over at noen av våre medlemmer tok den i bruk, så hvis det er et stort savn for deg så kan jeg aktivere den igjen. Siter
Hr Kotelett Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 Hehe, neida ikke noe savn, lurte egentlig bare på hvordan profilbilde dukket opp. Så skulle jeg hente profilbilde fra diskusjon.no, og da kom det opp gravatar, og det var da jeg kom på at det sikkert var derfra. Og det gjorde jeg etter jeg postet denne posten. Så da fikk jeg svaret 3 min etter jeg stilte spørsmålet 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.