ArnieO Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 7 hours ago, Håvardgj said: Står på tronika sine sider at driftstemperatur er 0-40 grader.. ikke sikkert den liker minusgrader da.. Når jeg trykker "Datablad"-fanen på Tronika sin side (linken lengre oppe) står det da vitterligen dette? Siter
Håvardgj Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 da har det isåfall blitt endret iløpet av dagen var 0-40 når jeg sjekket Siter
GeneralVirus Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 3 minutes ago, ArnieO said: Når jeg trykker "Datablad"-fanen på Tronika sin side (linken lengre oppe) står det da vitterligen dette? @hkmod25 har nok endret det etter å ha sjekket med leverandør. Siter
ZoRaC Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, ArnieO skrev: Når jeg trykker "Datablad"-fanen på Tronika sin side (linken lengre oppe) står det da vitterligen dette? Det er nok ikke så rart, for @hkmod25 jobber i Tronika og har nok oppdatert siden etter han fikk info om dette fra produsenten. Siter
ArnieO Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 11 minutes ago, ZoRaC said: Det er nok ikke så rart, for @hkmod25 jobber i Tronika og har nok oppdatert siden etter han fikk info om dette fra produsenten. ? ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.