Asterix Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 Prøver å bruke Jon00 sin log monitor for å kjøre en script. Jeg får den Trigger til å virke, men jeg forstår ikke helt hvordan Log Line som sendes som parameter må defineres i scriptet. Hadde vært fint å se et eksempel på script som funker og bruker log line som parameter. (Min script feiler med feilmelding '... entry point Main ...', men funker fint når jeg kjører utenfor HD... Siter
Moskus Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 7 timer siden, Asterix skrev: (Min script feiler med feilmelding '... entry point Main ...', men funker fint når jeg kjører utenfor HD... Høres mer ut som om det er noe feil med scriptet. Har du glemt en deklarasjon? Siter
Asterix Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Skrevet 6. mars 2017 (endret) Stemmer at det var feil i scriptet. Med hjelp fra Jon ble det fikset :-) Endret 6. mars 2017 av Asterix Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.