Christian Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Er det noen som har erfaring med IP Kamera med innebygd Motion Detector. Er det mulig å endre en virtuell device status når den innebygde motion detectoren registrerer bevegelse ? Kommer sikkert an på hvilken kamera, men hva kan anbefales ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 6 minutter siden, Christian skrev: Er det mulig å endre en virtuell device status når den innebygde motion detectoren registrerer bevegelse ? Jeg gjør dette med Netcam Studio. Da er det også vilkårlig hvilket kamera man bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Da skal jeg ta en titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Har brukt dette i iSpy https://www.ispyconnect.com/ vil ikke anbefale det, problemet er at det er veldig vanskelig å balansere hva som trigger og hva som ikke trigger. F.eks endring av lysforhold, kan fungere, men i praksis ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 På 06/03/2017 den 11.22, Moskus skrev: Jeg gjør dette med Netcam Studio. Da er det også vilkårlig hvilket kamera man bruker. Tar opp dette igjen. har fått ett dlink kamera, og innstallert Netcam Studio.. Men hvordan koble dette mot HS ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg vet ikke helt hva du ønsker å oppnå, men jeg har tatt in D-Link direkte. Så kan en trigge det å ta bilde eventuelt se hva som skjer ved å benytte en ekstern bevegelses sensor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Det jeg tenkte var å sette opp ett kamera med motiondetector, som skal ta ett snapshot når det er bevegelse...... Og gjerne sende dette på en eller annen måte til en telefon eller lignende. Motiondetectoren skal kun være aktiv når det ikke er noen hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, Christian skrev: Det jeg tenkte var å sette opp ett kamera med motiondetector, som skal ta ett snapshot når det er bevegelse...... Og gjerne sende dette på en eller annen måte til en telefon eller lignende. Motiondetectoren skal kun være aktiv når det ikke er noen hjemme Jeg bruker Xeoma som NVR. Den har støtte for dette. Sender meg e-post med bilde ved bevegelse (når huset er i natt eller borte). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Men har du det integrert mot HS da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 18 minutter siden, Christian skrev: Men har du det integrert mot HS da ? Ja. HS varsler Xeoma når jeg endrer natt/dag og borte/hjemme. I tillegg har jeg en «motion»-device i HS, som Xeoma oppdaterer ved bevegelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 via Json eller no sånt da ? Tror jeg får til å integrere netcam studio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 17 minutter siden, Christian skrev: via Json eller no sånt da ? Tror jeg får til å integrere netcam studio Jeg har integrert NetCam Studio via JSON. Kun en device oppdateres ved bevegelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 24 minutter siden, Christian skrev: via Json eller no sånt da ? Jepp. JSON fra Xeoma mot HS og et HTML-kall fra HS mot Xeoma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 25 minutter siden, Moskus skrev: Jeg har integrert NetCam Studio via JSON. Kun en device oppdateres ved bevegelse. Bruker du Netcam studio eller Homeseer til å sende deg varsel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Christian skrev: Bruker du Netcam studio eller Homeseer til å sende deg varsel ? Ingen. Men jeg ville brukt HomeSeer til det hvis det var ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.