Fermate Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Denne posten er redigert kraftig: De som står på denne listen (og som har bekreftet) vil få tildelt DOT'er i denne rekkefølgen så lenge fargene rekker. De som ønsker mer enn en vil først få 1 og deretter stiller de bak i køen igjen slik at flest mulig får og kan begynne å teste. 1S @Gjelsvik (Bekreftet) 2S @austbo (Bekreftet) 2H @magso (Bekreftet) 1H @olekenneth 1H @Krok 1H @ThUnDeR (Bekreftet) 3S @Kjetil 1H @elo 1H @ZF- (Bekreftet) 1S @TraCkinG (Bekreftet) 2H @xibriz 1H @Kenska (Bekreftet) 1H @Furre 1HX @Oddvar (Bekreftet) 1X @Actibus (Bekreftet) 3X @Jikokuten (Bekreftet) 1S @Trøks (Bekreftet) 1X @sork64 (Bekreftet) 1HX @clue9 (Bekreftet) S=Sort, H=Hvit, X=spiller ingen rolle, HX= Helst Hvit men om tom så ta en svart Det er 20 stykker i denne forsendelsen. Og vi har ytterligere 15 stk i bestilling. Ikke send penger eller adresser ennå, vent på instrukser og følg dem nøye. (Det sparer meg for masse arbeid) Denne øverste posten redigerer jeg fortløpende så følg med. 4 Siter
ZF- Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg er fortsatt interessert i én hvit. Endret 8. mars 2017 av ZF- Siter
xibriz Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Ok, siden jeg allerede har adressen din inne på Amazon-kontoen min @Fermate fyrer jeg inn en bestilling på 5 stk. hvite i løpet av kvelden 1 Siter
Movcon Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 OK. Jeg bestiller 5 hvite og 5 sorte. Satser på ila kvelden. Sender @Fermate PM når det er gjort. - For fellesskapet - 1 Siter
magso Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Siden det ble en ny batch så endrer jeg min bestilling til 1 hvit. Siter
Oddvar Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Er det for sent å melde sin interesse? Har gått å ventet på en kjøpt via E-bay i ett par måneder nå, så viste det seg at det var svindel ? Helst hvit, men sier ikke nei til svart heller. Siter
Fermate Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Skrevet 8. mars 2017 Et øyeblikk siden, magso skrev: Siden det ble en ny batch så endrer jeg min bestilling til 1 hvit. OK oppdaterer lista. Og putter dere 3 ( @Gjelsvik @austbo og @magso) fra batch 3 som ikke har fått før på toppen. Siter
Kenska Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 45 minutter siden, Fermate skrev: Hadde jeg visst hvor mye arbeid det skulle bli med batch 3 hadde jeg nok aldri starten den... (Jeg trodde jeg skulle bestille 40-50 stk i en smell) Men nå har jeg allerede 5 Hvite og 5 svarte i bestilling så da får vi kalle det batch 4. Så var det hvem som skal få.. sukk. Om vi ser på hvem som fikk færre enn de bad om i batch 3 pluss de som meldte seg på slutten så har vi: 1H @olekenneth 1H @Slator 1H @Krok 1H @ThUnDeR 3S @Kjetil 1H @elo 1H @ZF- 1H @TraCkinG 2H @xibriz 1H @Kenska 1H @Furre 1H @Gjelsvik 1S @austbo 1X @magso Kan dere som står på denne lista bekrefte her at dere fremdeles er interessert i antall og farge? @Movcon og @xibriz: Jeg tror dere to bare kan bestille 5 hvite hver og så runder vi av for denne gang? 1H ønskes fortsatt ? Siter
TraCkinG Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Fortsatt interessert i en ekstra. Dersom det igjen blir slik at hele flokken skal ha hvite, så kan jeg ev. ta en svart. Men, hvit er altså foretrukket i denne runden. Siter
Slator Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 4 timer siden, Fermate skrev: Så var det hvem som skal få.. sukk. Om vi ser på hvem som fikk færre enn de bad om i batch 3 pluss de som meldte seg på slutten så har vi: 1H @Slator Kan dere som står på denne lista bekrefte her at dere fremdeles er interessert i antall og farge? --------------------svar fra SLATOR----------------- Hei! For å forenkle litt: Jeg er happy med 1 STK i denne omgang, så da kan nr 2 avlyses. (men hvis resten er bestillt i batch4 el er jeg ev klar for det) Takker og bukker for at du tok deg bryet med å ordne dette!!! Betaler inn (på konto eller Vipps el) såsnart jeg vet mer .. mvh Slator 4 timer siden, Fermate skrev: Siter
Actibus Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 Jeg tar en, farge spiller ingen rolle, hvis det er noen igjen Siter
Fermate Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Skrevet 9. mars 2017 19 timer siden, Movcon skrev: OK. Jeg bestiller 5 hvite og 5 sorte. Satser på ila kvelden. Sender @Fermate PM når det er gjort. - For fellesskapet - På fakturaen ser det ut som om du bestille 5 hvite (som jeg bad om) og ikke de svarte. Har jeg oppfattet det riktig? (Ikke bestill flere akkurat nå, -det blir bare rot) Siter
Fermate Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Skrevet 9. mars 2017 15 timer siden, Slator skrev: ... For å forenkle litt: Jeg er happy med 1 STK i denne omgang, så da kan nr 2 avlyses. ... Helt OK (det er mange nok andre som vil ha ) Har fjernet deg fra lista (editerer post 1 nå) Siter
austbo Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 15 minutter siden, Fermate skrev: Helt OK (det er mange nok andre som vil ha ) Har fjernet deg fra lista (editerer post 1 nå) Jeg kan ta to:) Siter
Fermate Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Skrevet 9. mars 2017 16 minutter siden, austbo skrev: Jeg kan ta to:) Hehe, - sånn det ser ut nå blir nok det i batch 5 Siter
Movcon Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 59 minutter siden, Fermate skrev: På fakturaen ser det ut som om du bestille 5 hvite (som jeg bad om) og ikke de svarte. Har jeg oppfattet det riktig? (Ikke bestill flere akkurat nå, -det blir bare rot) Jeg bestillte 5 +5 . De sorte er ikke sendt fra amazon (ETA JetCarrier 25/3). De hvite er på vei. Siter
Jikokuten Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Hei Jeg tar gjerne 3 stk Dot echo om bestillingen ikke er sendt, eller om det er noe til overs. Farge betyr ikke så mye. Siter
Fermate Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Skrevet 10. mars 2017 Den 09.03.2017 klokken 15.55, austbo skrev: Jeg kan ta to:) 23 timer siden, Fermate skrev: Hehe, - sånn det ser ut nå blir nok det i batch 5 Jeg oppdaterer deg til to allikevel så er ønsket ditt registrert. Jeg tenker at vi fortsetter å kjøre den stilen at alle får EN hver så lenge det er noen igjen i pakka og resten av bestillingen dytter vi over i ny Batch. Siter
xibriz Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Du kan stryke mine to fra listen så andre kommer til @Fermate Siter
TraCkinG Skrevet 11. mars 2017 Skrevet 11. mars 2017 Ref. batch 3 @Fermate, så tar jeg helst svart i denne runden (siden det plutselig ble hvit i forrige runde) Siter
Fermate Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Skrevet 11. mars 2017 19 timer siden, xibriz skrev: Du kan stryke mine to fra listen så andre kommer til @Fermate Hva om du får EN nå slik som alle andre? (Du er jo tross alt en av dem som bestiller ) Eller blir det for mye porto synes du? Siter
Trøks Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 Heisann, hvis det ikke er for sent hadde jeg blitt ubeskrivelig glad om jeg kunne slenge inn en aldri så liten bestilling på en sort. Siter
Fermate Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Skrevet 14. mars 2017 Jeg oppdaterer første post i denne tråden fortløpende. Det er 20 Stk mottatt hos Jetcarrier nå. De shippes antakeligvis ut på torsdag. Det er ytterligere 15 stk i bestilling. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.