Trash2000 Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 Hei. Har lyst å slå på og dimme lys i gangen og på badet til 20 % når jeg skal innom badet nattestid. I Fibaro-kontrolleren finner jeg ingen valg for å sette innstillingen aktiv mellom 22 og 06, men det holder at dette trigges når det er under 50 lux og det trigges en bevegelse. Sliter dog med å få oppsettet til å fungere (jmf. skjermbildet). Har forsøkt alle modusene under bevegelsesdetektoren, uten at det fungerer. Forslag til hva jeg gjør feil? Siter
Stianoh Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Slik jeg har løst det er: Lage en variabel som heter "Tid" og lagt inn "Dag, Morgen, kveld og natt". Lag en scene som setter variabel natt til et gitt klokkeslett.(Du må evt lage en til som setter den til dag igjen på et tidspunkt) Lag den scenen du vil etterpå. Du må bruke "Breached" Endret 9. mars 2017 av Stianoh 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.