Christian Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har lagt inn Yr plugin, men når jeg skal legge inn Meterogrammet, så blir det uklart. Jeg har da lagt det inn i en tekstboks, og når jeg legger det inn i en image boks så blir formatet helt feil..... Sikkert noen der ute som har gjort dette. Siter
Moskus Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Du velger selv om du vil strekke bildet eller ei, det er en parameter i HStouch. Siter
Christian Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Skrevet 20. mars 2017 Ja men når jeg sier det skal være normalt så blir det også helt feil formSent from my iPhone using Tapatalk Siter
toby_77 Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 On 3/20/2017 at 10:35, Christian said: Ja men når jeg sier det skal være normalt så blir det også helt feil form Sent from my iPhone using Tapatalk Ser dette er en gammel sak, men om det fremdeles skulle være noe issues med denne så ta kontakt. Siter
Christian Skrevet 2. november 2017 Forfatter Skrevet 2. november 2017 Jeg har ikke sett på dette siden, men hadde vært morsomt å få det til ... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.