Moskus Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg mistenker at min Sensative Strip ikke helt optimalt kommuniserer med resten av nettverket, og en måte å ordne det på er optimalisering. Men da må jo stripen være våken. I manualen jeg har står det at jeg skal sette magneten på den buede enden slik at LED tennes. Dette gjøres 3 ganger innen 10 sekuder. Og så er den våken. Visstnok. Ikke tale om jeg får respons. Gjør jeg noe annet feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cral Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hmm, med tanke på innlegget mitt så var jo ikke dette det første jeg ville lese etter lunch :\ "Gjør jeg noe annet feil?" Dobbelposting av denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Kommunikasjon mellom HS og Strips vil jeg si er så som så (bortsett fra åpen/lukket - det funker alltid). Batteristatus funker dårlig, endring av wakeuptime har jeg ikke fått til heller. Husker ikke om det er samme metode for include/exclude og for å vekke? For det du beskriver mener jeg er metoden for å sette i include/exclude-modus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, ZoRaC skrev: For det du beskriver mener jeg er metoden for å sette i include/exclude-modus. Den sender vel en NIF uansett? Jeg er 99,98% sikker på at det var dette som stod i manualen. Men mulig jeg skal dobbeltsjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iogahguil Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Noen som har funnet en løsning på dette? Jeg sliter med det samme. Måtte bytte Home center og sliter med å få lagt den til på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 8 minutter siden, Iogahguil skrev: Noen som har funnet en løsning på dette? Jeg sliter med det samme. Måtte bytte Home center og sliter med å få lagt den til på nytt. Har du husket å kjøre exclude først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iogahguil Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har forsøkt, men det virker som det er dårlig respons i stripe`n. Jeg har også en dimmer2 som responderer dårlig etter at jeg endret HC. De andre fikk jeg kjørt exclude på og er oppe og går. Tror nok jeg må kjøre en runde til med exclude, men hvis det er noen som har noen tips og triks så mottas det med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronson Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg opplevde det samme med min og ga opp etter x antall forsøk. Har sett video av at det går, så for all del, det skal være mulig om en har litt tålmodighet. Visstnok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg slet også endel, men det gikk til slutt. Såvidt jeg husker så tror jeg at jeg skjønte at jeg burde hatt z-wave-sticken min i include-modus omtrent ved unboxing, første gang du aktiverer den har den veldig lyst å koble seg på, men når det ikke gikk fordi jeg ikke var klar, så ble den vanskelig å få inn igjen. Leste manualen med lupe og gjorde nok det jeg kunne for å resette og reinkludere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.