Erling Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Flott forum dette, lover meget bra. Jeg har Windows-klienter med HSTouch som jeg forsøker å få til å gjøre ting via events. "Simulate" funksjonen virker logisk, når jeg trykker på knappen gjør den det jeg ønsker. Har gitt knappen et navn under: Identifaction, Name Kjører eventet med: (SKJERMNAVN::KNAPPNAVN) Ingenting skjer, loggen gir ingen feilmelding - kun at eventet er startet. Noen med tips? Har en 17" touch-skjerm som jeg vil justere lysstyrken på ut fra lux samt gi et timesignal hver hele time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Hei Erling, og velkommen! Hos meg fungerer dette utmerket, men det skal vel ikke være to kolon mellom skjermnavn og knappnavn? Det hadde vært greit å se et screenshot av eventet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Takk for raskt svar. 1 eller 2 : spiller ingen rolle. Nå som det er såpass store variasjoner i dagslyset skulle jeg gjerne fått dette på plass. Se bilder: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Aha. Fjern parantesene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Gull, nå blir det automatikk. Registryendringer er kjekt. Takk Moskus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bare hyggelig! Du vet nå hvor du finner oss. Del gjerne også ditt oppsett hvis du finner på noe kult. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.