TomB Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Jeg oppdaget tilfeldigvis i dag at Netatmo plugin min hadde hengt i flere dager. Jeg går ikke inn og sjekker temp manuelt så ofte så det var bare random at jeg så det nå, men det var fordi jeg så at min panelovn i stuen ikke hadde vært på i løpet av 3 dager. I går kveld klaget kona over at det var kaldt i stua, men jeg pleier bare å ignorere det siden jeg liker det 5 grader kaldere enn henne Spørsmålet er mer rundt er det noen som bruker noe "fikse" ideer for å sjekke om plugins henger, alternativt restarte plugins periodisk om det lar seg gjøre? Er det andre som har tilsvarende problemer, kanskje ikke med denne plugin men med andre? Siter
psv021 Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Ikke verdens mest spenstige triks, men du kan jo sjekke en gang i døgnet (eller ved andre intervaller) om en enhet som skal ha endret seg, har endret seg, og hvis ikke gi en lyd. Siter
Moskus Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Jon00 har et script som du kan deaktivere og aktivere plugins med, men som med alle hans script er det litt knotete å sette opp. Men det fungerer. http://www.jon00.me.uk/index.shtml Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.