Mastiff Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Håndtaket på innsiden av min ID-lock, som jeg kjøpte i fjor høst, er blitt blankt på kantene. Pulverlakken er altså slitt av, bare av å åpne og lukke døra. Er det noen flere som har sett det? Det virker som en for dårlig pulverlakkering av greia for meg. Siter
Superzite Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 1 hour ago, Mastiff said: Håndtaket på innsiden av min ID-lock, som jeg kjøpte i fjor høst, er blitt blankt på kantene. Pulverlakken er altså slitt av, bare av å åpne og lukke døra. Er det noen flere som har sett det? Det virker som en for dårlig pulverlakkering av greia for meg. Samme her.. :-( Siter
iceball Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Samme her også. Har tenkt å reklamere til butikken. Siter
Mastiff Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Skrevet 30. mars 2017 Jeg også. Heldigvis kjøpte jeg den på Jernia her i byen, så jeg slipper å diskutere med en kundebehandler i en nettbutikk som ikke kan se mine 95 sinte kilo med Harley-skjegg! ? 1 Siter
iceball Skrevet 29. juli 2017 Skrevet 29. juli 2017 Kan legge til at Intin har sendt meg nye håndtak, da er det bare å gidde å demontere for å montere en dag ? Siter
Mastiff Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Skrevet 29. juli 2017 Hva gjorde du for å få det? Mailet du de direkte, eller tok du det via forhandler? Jeg kjøpte mine hos Jernia. Siter
iceball Skrevet 29. juli 2017 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Mastiff skrev: Hva gjorde du for å få det? Mailet du de direkte, eller tok du det via forhandler? Jeg kjøpte mine hos Jernia. Mailet par bilder til forhandler, så sendte de bare nye i posten. Tror jeg så et reklamasjonsskjema på siden til ID-lock også som du kanskje kan bruke. Siter
Einar Skrevet 2. august 2017 Skrevet 2. august 2017 Den 30.03.2017 klokken 20.15, Mastiff skrev: Jeg også. Heldigvis kjøpte jeg den på Jernia her i byen, så jeg slipper å diskutere med en kundebehandler i en nettbutikk som ikke kan se mine 95 sinte kilo med Harley-skjegg! Det er vel bare å ta en selfie med håndtaket i handa og sinteansiktet bak skjegget! ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.