Venin Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hva skjer dersom man bruker en innstikkmodul med dimmerfunksjon på en 12V strømforsyning koblet til en LED-driver som dette? ? Jeg har nemlig liggende innstikkmoduler med dimming, men ingen som bare har på/av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hadde jeg egentlig ikke tatt sjansen på, i hvert fall ikke i lengden... Du risikerer å ødelegge dimmeren, strømforsyningen eller begge deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Venin Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Ok. Har du (eller en elektriker på forumet) en mer teknisk forklaring for å stilne min nysgjerrighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Venin
Hva skjer dersom man bruker en innstikkmodul med dimmerfunksjon på en 12V strømforsyning koblet til en LED-driver som dette? ?
Jeg har nemlig liggende innstikkmoduler med dimming, men ingen som bare har på/av.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.