Smil Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Hei ! Kan jeg bruke Aeon dimmer dsc-19103 med transformator halgen lyspære? Har noen dimmbare halogen lyspære 5x35w 12v som koblet med transformator og 450w Dimmer. Endret 31. mars 2017 av Smil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvardgj Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 slik jeg ser det er det mulig å dimme oppsettet der med faseavsnitt-dimmer, dimmeren du snakker om er en fasesnitt-dimmer, så du risikerer å få durelyder og slitasje på trafoen. en fibaro FGD-212-ZW5 vil nok heller være veien å gå. her kan du lese litt mer om de to forskjellige måtene å dimme på: Lysstyring-dimmere.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Kan bekrefte at det der ikke kommer til å fungere spesielt bra! Forsøkte dimmeren med et tilsvarende oppsett i denne tråden. Jeg byttet til FGD-212, slik som @Håvardgj anbefaler. Den klarer stort sett jobben, men flimrer litt ved enkelte intensiteter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.