Fermate Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Kjøpte Aftenpostens lørdagsbilag i dag for en av vennene mine ringte meg og sa han hadde nå lest de 3 første "HomeSeer" skolene etter at han hadde vært på besøk hos oss i går og sett hva Alexa kunne gjøre og så fant han tilfeldigvis en artikkel om det i avisen. Veldig bra artikkel @Moskus gratulerer! (-jeg er kjempe sjalu..) Og veldig fin forum reklame. Med IKEA som lanserer samme dag som denne artikkelen ser jeg begynnelsen på noe som forumet er veldig posisjonert for Og vi som er her er allerede i gang med noe som kan bli ganske utbredt etterhvert. 4 Siter
Asterix Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Finnes det en link til artikkelen, for oss som ikke har papir versjon? Siter
Moskus Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 14 timer siden, Fermate skrev: Kjøpte Aftenpostens lørdagsbilag i dag for en av vennene mine ringte meg og sa han hadde nå lest de 3 første "HomeSeer" skolene etter at han hadde vært på besøk hos oss i går og sett hva Alexa kunne gjøre og så fant han tilfeldigvis en artikkel om det i avisen. Hahaha, flaks skal man ha! 14 timer siden, Fermate skrev: Veldig bra artikkel @Moskus gratulerer! (-jeg er kjempe sjalu..) Takk og takk! Journalisten og fotografen var overraskende engasjerte og interesserte, så det var lett å fortelle. @Fermate, kan jeg spørre deg om kan få fatt i et eksemplar av Aftenposten til meg? Her på vestlandet fikk jeg fatt i Aftenposten uten bilag... 14 timer siden, Fermate skrev: Og veldig fin forum reklame. Når man først har et sånn mulighet, så måtte den jo brukes. 11 timer siden, Asterix skrev: Finnes det en link til artikkelen, for oss som ikke har papir versjon? Var et klokt hode som lagde en PDF-til artikkelen på aftenbladet.no, men det er samme greia. https://www.dropbox.com/s/iomtu7399g97jvk/Magnus og familien bor i Norges smarte_ - http___www.aftenposten.no_bolig_Mag.pdf?dl=0 1 Siter
Fermate Skrevet 2. april 2017 Forfatter Skrevet 2. april 2017 4 timer siden, Moskus skrev: @Fermate, kan jeg spørre deg om kan få fatt i et eksemplar av Aftenposten til meg? Her på vestlandet fikk jeg fatt i Aftenposten uten bilag... Tar den med på jobben og scanner i A3 og legger ut her og så sender den til deg i posten etterpå. 1 Siter
Fermate Skrevet 3. april 2017 Forfatter Skrevet 3. april 2017 Her er den i PDF Moskus i Aftenposten.pdf Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.