gullfrode Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har en pi 2 med HS-lisens. Jeg kan bare sette en zstick i den og bruke som secondary controller, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 I utgangpsunktet ja. Jeg har aldri brukt HS3 som secondary controller, men det skal gå fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Hadde vært perfekt. Hadde HC2 stående i lille boden hvor dagstanken for olje står, hvor sola står og steiker på ytterveggen om sommeren(ikke akkurat hver dag da). Tenkte å ikke ha så mye teknisk på det rommet. Siden jeg nå har sentralen i "snekkerbua", og jeg sliter med signal på et par røykvarslere, så trenger jeg en annen løsning. Melder opp om fremgangsmåte i denne tråden, er vel ganske rett frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Vil ikke dette være en greiere løsning? Har selv ett slikt oppsett i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 2 timer siden, Blodstrupmoen skrev: Vil ikke dette være en greiere løsning? Har selv ett slikt oppsett i garasjen. Har du tilfeldigvis loggført temp/fukt i garasjen i vinter? Har egentlig mulighet til å dra en poe-kabel til garasjen. Kulde bør kanskje ikke være så stort problem til en Pi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 1 time siden, gullfrode skrev: Har du tilfeldigvis loggført temp/fukt i garasjen i vinter? Har egentlig mulighet til å dra en poe-kabel til garasjen. Kulde bør kanskje ikke være så stort problem til en Pi? Ja, har det meste i garasjen. Temp, fuktighet, CO2, Lysstyring, varmestyring, fuktighetstyring, kamera, portstatus, kjøring av port, wifi og z-wave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Vært kaldt inni der i vinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Tror jeg uansett bestiller meg en slik https://www.pi-supply.com/product/pi-poe-switch-hat-power-over-ethernet-for-raspberry-pi/ , noen som har prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Slik: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 17 minutter siden, gullfrode skrev: Vært kaldt inni der i vinter? Det er aldri under 6 grader i garasjen, og fuktigheten er stort sett alltid under 50%RH. på screenshoten over, er den 55%, men det er fordi jeg har dratt inn masse våt trykkimpregnert material vi holder på med nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Ok, føler egentlig jeg har råd til å ofre en pi2, så tror jeg setter opp en pi ned UZB1. Kul bil! Takk skal du ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 xibriz Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det kommer jo veldig ann på garasjen, varme, ventilasjon, beliggenhet osv. Selv har jeg ingen ventilasjon og sinnsyk høy luftfuktighet (70% i boden bak parkeringsdelen akkurat nå). Hadde tilogmed minusgrader i parkeringsdelen en natt jeg glemte porten åpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, gullfrode skrev: Ok, føler egentlig jeg har råd til å ofre en pi2, så tror jeg setter opp en pi ned UZB1. Tror ikke en PI tar skade av litt kulde, er nok mye verre med varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Et øyeblikk siden, xibriz skrev: en natt jeg glemte porten åpen. Glemte porten?? har ikke du HA system som passer på slikt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 xibriz Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Et øyeblikk siden, Blodstrupmoen skrev: Glemte porten?? har ikke du HA system som passer på slikt? Tjaaa... har noe på gang Koblet opp en ESP8266 for å åpne å lukke porten, men mangler sensorer for å sjekke status osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 gullfrode Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Den 4.4.2017 klokken 10.07, Blodstrupmoen skrev: Vil ikke dette være en greiere løsning? Har selv ett slikt oppsett i garasjen. UZB1 kom i posten i dag, rett frem å sette opp. Bestiller meg en POEdings når de er på lager igjen til en pi og setter opp en i garasjen og. Ble plutselig mer stabilitet på nodes litt langt unna mor homeseer. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
gullfrode
Jeg har en pi 2 med HS-lisens. Jeg kan bare sette en zstick i den og bruke som secondary controller, ikke sant?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
15 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.