MrTiger Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Har dere også montert en bryter for og kjøre de manuelt? Eller sturer dere denkun fra hs3 o.s.v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 3 timer siden, MrTiger skrev: Hvilken side skal de rolletrollene inn på rullegardinen? Sett forfra. Det kan du velge. Du kan snu retningen til det som passer best. Lurer på om "standard-valg" er på høyresiden (sett innenfra og ut), men det husker jeg ikke farten. Det står heldigvis i manualen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 På 21/01/2017 den 9.04, Moskus skrev: Den ligger i motoren, ja. Den med innebygget mottaker kan ikke styres med annen kontroller, så vidt jeg vet. Men takk @Venin for tipset. Trodde Rollertrol hadde sluttet å lage 433 MHz-versjonen... Gammel tråd, men sånn er det når man ligger 100 år etter mange av dere andre her inne. Hvordan vet man hvilken man skal kjøpe slik at man kan få styrt den vha HS3 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 5 timer siden, Christian skrev: Hvordan vet man hvilken man skal kjøpe slik at man kan få styrt den vha HS3 ? Det velger du. Valget er mellom å styre dem via 433 MHz (og RFXtrx433) eller en ekstern Z-wave motor-controller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) Kjøpte en slik : http://www.ebay.com/itm/302338493562 Håper den kan styres med rfxcom Endret 13. september 2017 av Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Ja, gi gjerne tilbakemelding om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Denne burde jo kunne styres med 433 Mhz siden det er en fjernkontroll og innebygd mottaker. Jeg gir beskjed så snart jeg vet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 BF-301 (som det står på fjernkontrollen) støttes av RFLink i nyeste versjon (som ikke er tilgjengelig for public enda, men fås hvis man spør). http://www.rflink.nl/blog2/changelog "- New Device: Bofu motor BF-301, EY1612, EY1624 and others" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Ser at den støttes i RFXCom, så da skulle jeg klare meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Testa noen 3d-modellen fra http://www.thingiverse.com/thing:872137 ? Jeg bestilte også en nettopp, så må få noen til å printe noe som funker med Tupplur. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Ja, jeg skulle også gjerne hatt det. Problemet er visst å endre størrelse på greiene, så vidt jeg forsto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Er det feil størrelse på thingiverse altså? Da har kanskje @Fermate en fil med riktig størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Ser at m.nu har noen adaptere, de bør vel fungerer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Småsykt med en hundrelapp for noe som de produserer selv for en femmer... Jeg trenger 12 stykker. Det blir noen kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 79 kr for adaptersett + 119 kr frakt blir irriterende dyrt for noen plastdingser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 58 minutter siden, Venin skrev: Er det feil størrelse på thingiverse altså? Da har kanskje @Fermate en fil med riktig størrelse? Det var sønnen min som modulerte den for meg og han har rota bort modellen og har bare 3D printe fila på en SD. Men den passer ikke til Tupplur. Min er laget for en som jeg ikke husker navnet på som er litt gjennomsiktig og som var ute av salg en stund men som er kommet tilbake nå. -Med metall stang i bunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hvilken 3d skriver er det folk bruker forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Sikkert mye forskjellig, men har ikke selv. Vurderer å printe enten på biblioteket eller via f.eks. via fiverr.com for en billig penge. Endret 14. september 2017 av Venin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Mææ å, sa bukken. 1 Stk. kjøpt. 3D printer og CAD program har jeg, så skal nok få den tilpasset når den kommer. Det blir litt spennende å se hvor stor rullegardin den orker. Det er jo ikke store greia. Går det evt. an å sette en inn på hver ende av en rullegardin på 2,5m? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Jeg kan ikke si det, men jeg har iallfall et på rundt 2 m, med høyde på 210 (foran ei bred verandadør). Det funker helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Så det også selges noen på 1A til en litt dyrere penge. Kanskje det trengs for de bredeste typene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Einar skrev: Går det evt. an å sette en inn på hver ende av en rullegardin på 2,5m? Nei. Motorene er ikke så perfekte. Alle mine har bittelitt forskjellig hastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 On 9/14/2017 at 08:58, Christian said: Denne burde jo kunne styres med 433 Mhz siden det er en fjernkontroll og innebygd mottaker. Jeg gir beskjed så snart jeg vet.. Fant du ut av det? Jeg ser at jeg trenger et par motorer nå, enda en til av RollerTrolene mine har sviktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Den du kjøpte, koster nok over 350 med porto nå, men jeg har funnet denne til under: https://www.ebay.com/itm/DC-12V-30RPM-DIY-Electric-Roller-Blind-Shade-Tubular-Motor-With-Hoder-Kit-/322604885091? Jeg har sendt melding til selgeren og spurt om den går på RollerTrols protokoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (jeg kjøpte en motor fra den første linken, den kom aldri, selger sier han sendte en ny men den kom heller aldri. Fikk pengene tilbake av eBay) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.