Evelen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Har rullegardiner på soverommet som jeg gjerne skulle styrt, dem har en slik plast-kjetting bestående av kuler. Type sånn: Tenker derfor noe sånn: http://axis.life/ Problemet er at den er sabla dyr. Noen billigere alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jepp! Finnes i Z-wave eller 433 MHz formater. Fungerer glimrende! (Jeg har 9 stk i 433 MHz format som jeg kjøpte direkte fra rollertrol.com før m.nu begynte å selge dem.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Takk for tips (Y) Fremdeles noe dyrt da. Og hvordan fungerer 433MHz for dette? (Og hvordan vet motoren hvor langt den skal dra?) Endret 26. mai 2016 av Evelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 1. "Dyrt" er relativt. Jeg tror dette er billigste alternativ. En Somfy-motor koster fort 3-4000 kr. 2. Fint. 3. Det justerer/kalibrerer man. Man setter en øvre og nedre grense. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PutiPlot Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ut i fra en annen tråd her ser det ut som mange har bestilt MoveZ?: https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget#/ Tråd: Blir spennende å se når (hvis?) dere får disse. Denne så jo passe genial ut for oss som allerede har Ikea-gardiner med trekkesnor? I tillegg ser det ut til at den har knapper slik at man kan styre dem "manuelt" som kan være kjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riiser Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hvor gjør man av motorenheten Moskus? Bilder hadde vært supert! Hvor stillegående blir dette egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, Riiser skrev: Hvor gjør man av motorenheten Moskus? Bilder hadde vært supert! Hvor stillegående blir dette egentlig? Motorenheten ligger inne i selve rullegardinet. Hvor stille den er? Den bråker ikke veldig mye, men jeg har ikke målt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riiser Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Lekkert at den blir integrert. må lese meg litt mer opp på dette! Hadde vært genialt om det kunne brukes som "wake up blinds" uten altfor mye støy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 47 minutter siden, Riiser skrev: Hadde vært genialt om det kunne brukes som "wake up blinds" uten altfor mye støy Jeg tror nok du våkner av lyden, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.