Erling Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har kjøpt 4 tablets som kjører HSTouch - uten at jeg kan noe om Android. Fungerer utrolig bra, Autostart og Teamviewer er bra. Skjermen op nattbordet "dimmes" når jeg sover. 2 ting jeg savner: 1. Justere volumet automatisk? Timesignal hver time helt diskre mens vekking er mer kraftig. 2. Endre navn på enheten, som vises i Teamviewer. Noen erfarne? Ha en fin uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Bump... Noen ide om justering av volum, enten fra HSTouch eller på andre måter? Til Windows fungerte registry-hacks greit, men Android er for nytt meg. PS: Endre TV-navn er høyreklikk. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Er mulig å endre volum i hstouch Evt kan du legge inn tasker fra play store og bruke den til å justere volum på gitte tider 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2018 Elkjøp hadde tilbud, 1200,- for en 10" Lenovo-tablet med "føtter" er glimrende for HSTouch. https://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/LEZA0H0042SE/lenovo-yoga-tab-3-10-nettbrett-wifi-16-gb-sort Jeg mener at det er mulig å "klone" enhetene, sette opp 1 og overføre det oppsettet til de andre. Noen som gidder peke meg i riktig retning? Tanken var å rydde i appene, justere lys, skjermsparer osv.,installere Teamviewer, HSTouch og den som starter appene. Fortsatt "null" kunnskap om Android. ? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 På 10.1.2018 den 13.06, Erling skrev: Elkjøp hadde tilbud, 1200,- for en 10" Lenovo-tablet med "føtter" er glimrende for HSTouch. https://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/LEZA0H0042SE/lenovo-yoga-tab-3-10-nettbrett-wifi-16-gb-sort Fortsatt "null" kunnskap om Android. ? Nå er prisen 2500,-, det var et kraftig hopp. + Ellers er det andre løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.