Superzite Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Når jeg starter opp homeseer spør den nå etter License ID og License Passord,.. Legger inn lisens som jeg mottok når jeg kjøpte Homesser og får felmelding: No more registration are available for this license. Noen som vet hva som kan være feil og hva som må gjøre for å få homeseer til å starte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Et øyeblikk siden, Superzite skrev: Når jeg starter opp homeseer spør den nå etter License ID og License Passord,.. Legger inn lisens som jeg mottok når jeg kjøpte Homesser og får felmelding: No more registration are available for this license. Noen som vet hva som kan være feil og hva som må gjøre for å få homeseer til å starte ? Send e-post til HS, de må sikkert "låse opp" lisensen i sin ende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 men vil da alt jeg har satt opp være borte, siden den nå ser at den mangler lisens ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 8 minutter siden, Superzite skrev: men vil da alt jeg har satt opp være borte, siden den nå ser at den mangler lisens ? Nei, ikke nødvendigvis. Mulig lisensaktivering og resten ligger i forskjellige filer. Et annet alternativ er å prøve å legge tilbake backup. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Ikke anbefalt å kjøre windows update, flere som har samme problem. https://forums.homeseer.com/showthread.php?p=1306143 Akkurat dette jeg var mest redd for når jeg gikk for homeseer, avhengigheten av windows. :-( Så da sitter jeg her med ett hus som ikke funker og samboer som er gretten, dette blir en koselig søndag og kalde dager framover til supporten hos HS kan få ordnet dette. Crap.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 10 minutes ago, ZoRaC said: Nei, ikke nødvendigvis. Mulig lisensaktivering og resten ligger i forskjellige filer. Et annet alternativ er å prøve å legge tilbake backup. Hjelper ikke når det er windows update som er feilen.. Server ble oppgradert når strømmen kom tilbake. :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 5 minutter siden, Superzite skrev: Akkurat dette jeg var mest redd for når jeg gikk for homeseer, avhengigheten av windows. :-( Jeg kjører på Ubuntu 16.04... Kjører du virtuelt? I så fall kan du installere en ny VM og kjøre trial-mode og importere backup til den. Da vil den kunne kjøre til lisensproblemet blir løst. Jeg vil også anbefale en UPS, for her er det sikkert strømbruddet som har forårsaket problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Yes.. oppe å kjørere.. HS måtte resete lisens.. :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Da får jeg bestille UPS og ny server så jeg kan kjøre VM, da blir det nok ett nyee NAS også.. ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 4 timer siden, Superzite skrev: Ikke anbefalt å kjøre windows update, flere som har samme problem. https://forums.homeseer.com/showthread.php?p=1306143 Er vel akkurat i disse dager det er anbefalt å kjøre windows update.. mtp viruset som herjer om dagene men ja.. startet forøvrig windows update på HS boksen istad..for håpe det ikke skjer noe trøbbel der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 9 minutter siden, Merko skrev: Er vel akkurat i disse dager det er anbefalt å kjøre windows update.. mtp viruset som herjer om dagene men ja.. startet forøvrig windows update på HS boksen istad..for håpe det ikke skjer noe trøbbel der Oi da, november 2015... da er det nok flere hull enn bare WannaCry som trenger å tettes... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 20 timer siden, Superzite skrev: Akkurat dette jeg var mest redd for når jeg gikk for homeseer, avhengigheten av windows. :-( Du kan velge Linux hvis du vil. Ulempen med å kjøre det på Linux er jo at da må man kjøre Linux... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 24 minutter siden, Moskus skrev: Ulempen med å kjøre det på Linux er jo at da må man kjøre Linux... Evt fordelen... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, ZoRaC skrev: Evt fordelen... lol... ??? sorry! ? Anyway. Problemet skal nå være løst. Detaljer fra og med denne posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.