Venin Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen som bruker Fibaro Dimmer 2 i 2-wire sammen med kun én IKEA LEDARE (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10349028/) og uten bypass? Fungerer det uten flimring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg mener det er den jeg bruker. På 3-wire er det ingen flimmer, men på 2-wire er det litt på lavest nivå. Satte i pæren for bare noen dager siden der jeg har 2-wire, så har ikke rukket å teste så mye enda. Tenker å endre parameter for minimum dim for å løse det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Hvor lavt er laveste nivå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Et øyeblikk siden, Venin skrev: Hvor lavt er laveste nivå? Har egentlig ikke sjekket...har bare justert med bryteren til det slutter å flimre (og deretter alltid "on last level")... Kan sjekke i morgen. Det har jo kommet en ny firmware som skal fikse noen av flimmerproblemene, så kan jo hende det vil løse problemet, men da må jeg jo ha en Fibaro-kontroller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinis Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Burde nesten kjøpe inn en Fibaro light controller som går på rundgang? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 20 timer siden, Venin skrev: Hvor lavt er laveste nivå? Ser ut til at det flimrer bare på 1-2%. Satte 3% som laveste nå og da ser det bra ut. Dette er i gangen i 2. etg, hvor jeg passerer ca 2 ganger pr dag, så svak flimmer vil jeg kanskje ikke merke uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archos Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvilke LED pærer, antall å W per pære har dere som ikke har problemer med blinking og flimring? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.