Venin Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Noen som bruker Fibaro Dimmer 2 i 2-wire sammen med kun én IKEA LEDARE (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10349028/) og uten bypass? Fungerer det uten flimring? Siter
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Jeg mener det er den jeg bruker. På 3-wire er det ingen flimmer, men på 2-wire er det litt på lavest nivå. Satte i pæren for bare noen dager siden der jeg har 2-wire, så har ikke rukket å teste så mye enda. Tenker å endre parameter for minimum dim for å løse det. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Et øyeblikk siden, Venin skrev: Hvor lavt er laveste nivå? Har egentlig ikke sjekket...har bare justert med bryteren til det slutter å flimre (og deretter alltid "on last level")... Kan sjekke i morgen. Det har jo kommet en ny firmware som skal fikse noen av flimmerproblemene, så kan jo hende det vil løse problemet, men da må jeg jo ha en Fibaro-kontroller... Siter
Steinis Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Burde nesten kjøpe inn en Fibaro light controller som går på rundgang? 3 Siter
ZoRaC Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 20 timer siden, Venin skrev: Hvor lavt er laveste nivå? Ser ut til at det flimrer bare på 1-2%. Satte 3% som laveste nå og da ser det bra ut. Dette er i gangen i 2. etg, hvor jeg passerer ca 2 ganger pr dag, så svak flimmer vil jeg kanskje ikke merke uansett... Siter
Archos Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 Hvilke LED pærer, antall å W per pære har dere som ikke har problemer med blinking og flimring? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.