GeneralVirus Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 @iblis Får dette på nyheten du har lagt ut om Fibaro Swipe. Siter
iblis Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 Ja, dette er en link som hører til den nye hovedsiden med artikler som fortsatt er i beta. Dere får alle tilgang om ikke så lenge ? Siter
iblis Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 14 timer siden, GeneralVirus skrev: @iblis Får dette på nyheten du har lagt ut om Fibaro Swipe. Men nå ble jeg nysgjerrig, hvor fant du linken til denne artikkelen @GeneralVirus? ? Siter
GeneralVirus Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Skrevet 29. mai 2016 2 hours ago, iblis said: Men nå ble jeg nysgjerrig, hvor fant du linken til denne artikkelen @GeneralVirus? Den ligger under unread content hos meg. Siter
iblis Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 OK, takk for svar ? Hva er grunnen for at du har konfigurert språket til engelsk og ikke norsk @GeneralVirus? Siter
Moskus Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 1 time siden, iblis skrev: Hva er grunnen for at du har konfigurert språket til engelsk og ikke norsk @GeneralVirus? På mine maskiner (som bruker engelsk Firefox eller engelsk Edge (dvs Windows 10)) blir engelsk valgt automatisk før jeg velger norsk, selv om norsk er merket som default. Siter
GeneralVirus Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Skrevet 29. mai 2016 (endret) 2 timer siden, iblis skrev: OK, takk for svar Hva er grunnen for at du har konfigurert språket til engelsk og ikke norsk @GeneralVirus? Var sånn når jeg kom hit. Har ikke tenkt mer over det. Hvor endrer jeg dette? Finner det ikke. Edit: Der var det plutselig norsk, du som har fikset @iblis? Endret 29. mai 2016 av GeneralVirus Siter
iblis Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 23 timer siden, GeneralVirus skrev: Edit: Der var det plutselig norsk, du som har fikset @iblis? Ja, hvis du vil ha det tilbake til Engelsk så velger du språk nederst på siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.