Guahtdim Skrevet 12. juli 2017 Skrevet 12. juli 2017 On 6/25/2017 at 17:49, MrStian89 said: Finnes det alternative plugger som kan brukes til formålet? Har Fibaro Wall Plug på oppvaskmaskin, tørketrommel og vaskemaskin. Fungerer jo forsåvidt greit, med unntak av på oppvaskmaskinen, hvor pluggen falt ut 5 ganger på et program. Jeg finner iallefall 2 stykker som skal klare litt høyere belasting. Om de er mer tess vites ikke. (linkene er ikke nødvendigvis til de billigste prisene) Aeotec smart switch 6 Aeon Labs ZW075-C16 Siter
Movcon Skrevet 12. juli 2017 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, Guahtdim skrev: Jeg finner iallefall 2 stykker som skal klare litt høyere belasting. Om de er mer tess vites ikke. (linkene er ikke nødvendigvis til de billigste prisene) Aeotec smart switch 6 Aeon Labs ZW075-C16 Jeg bruker Aeotec'n (Smart Switch 6) på min vaskemaskin. Den har funket upåklagelig for meg. Utfordringen er at den er stor, og gir meg ikke mulighet til å sette inn en til i dobbelt-stikket (slik at jeg kan sette en til for tørketrommel) Men, som sagt, det virker for meg, og HSTouch gir meg status på når vaskemaskinen er ferdig. Siter
Christian Skrevet 29. august 2017 Skrevet 29. august 2017 Er det noen som har testet aeon labs ZW075C16 ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.