Nexst Skrevet 1. juni 2017 Skrevet 1. juni 2017 Mistenker at jeg har driti på draget, eller hva man skal si. jeg har prøvd å legge inn andre dashboards, for å finne et jeg liker bra. men nå har jeg rotet til det såpass at main domoticz (custom.js) har blitt likt noen av de andre dashboardsa. så nå får jeg ikke åpnet orginal index.html noen forslag? sliter litt her nå gitt.. prøvd å lete meg frem etter backup også. har vel egentlig tatt backup før men,, aner ikke hva jeg skal gjøre. Siter
Nexst Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Skrevet 1. juni 2017 er det ikke index og custom.js fila i www folderen som er "main"? Siter
Charlie Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 Om du kjører MySQL så skal det ikke være noe problem å slette hele mappa, hente ned ny .zip/.gz og lage riktig config Er du sikker på at det kun er de to filene så finner du de her: https://github.com/domoticz/domoticz Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.