Fermate Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 Fra tiden med IKEA Koppla har jeg liggende min første RFXcom transmitter og receiver. Bedre at noen kan bruke dem til noe enn at de ligger i skuffen min. Kom med bud. Siter
Lazarus Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 2 timer siden, Fermate skrev: Fra tinden med IKEA Koppla har jeg liggende min første RFXcom transmitter og receiver. Bedre at noen kan bruke dem til noe enn at de ligger i skuffen min. Kom med bud. hva er betegnelsen på denne( RFXtrx433?) ? er ny i RFXCOM verden.... Siter
Fermate Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Skrevet 29. mai 2016 Jeg har ikke brukt disse siden jeg finn HS men jeg mener du finner dem her som sender og mottager: Her ser du også hvilke protokoller de støtter. Siter
Lazarus Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 12 minutter siden, Fermate skrev: Jeg har ikke brukt disse siden jeg finn HS men jeg mener du finner dem her som sender og mottager: Her ser du også hvilke protokoller de støtter. Jeg bruker OpenHAB som offisielt kun støtter RFXtrx enhetene. ? Siter
Fermate Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Skrevet 9. desember 2016 Du må gjerne prøve dem @Lazarusom du vil? -Og returnere dem om det ikke funker. Siter
Lazarus Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 Takk takk, men tror jeg står over. har ikke tid til mer prosjekter nå... ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.