Oddvar Skrevet 12. juni 2017 Skrevet 12. juni 2017 Kjapt spørsmål: Er det mulig i HomeSeer å ha to nettverk/interfaces kjørende (hjemme/hytta) på en installasjon? Hytten nås via DDNS. Siter
mk1 black limited Skrevet 12. juni 2017 Skrevet 12. juni 2017 Z-wave? Ja. Gjør det selv på eksakt samme måte. 1 Siter
Oddvar Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Skrevet 12. juni 2017 Z-Wave ja Hvordan har du satt opp interfacet? Siter
mk1 black limited Skrevet 12. juni 2017 Skrevet 12. juni 2017 La til et ekstra Akkurat som når du la til det første såvidt jeg husker. NB! Dette forutsetter at du kan nå interfacet via IP! Hvis du har en USB-stick trenger du en Pi med ser2net installert på den andre lokasjonen. Det finnes en oppskrift her på forumet som noen sikkert kommer til å linke til hvert øyeblikk. 1 Siter
Nettopp Skrevet 12. juni 2017 Skrevet 12. juni 2017 Du kan sette opp en Z-Net med dynamisk DNS, og de fleste routere har jo støtte for dette nå. Så da slipper man å forholde seg til endringer i IP som følge av strømbrudd osv. Siter
Oddvar Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Skrevet 12. juni 2017 Så man må kjøpe en Z-Net til et slikt formål? Har en RPi med Razberry jeg tenkte å bruke. Siter
ZoRaC Skrevet 13. juni 2017 Skrevet 13. juni 2017 12 timer siden, Oddvar skrev: Så man må kjøpe en Z-Net til et slikt formål? Har en RPi med Razberry jeg tenkte å bruke. Ser ingen grunn til at det ikke kan løses slik: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.